I'm in love with Princess Polly

Crop Top

Sunglasses

Dress
Dress
Body
Heeey! Last week I showed you my favourite pieces from Zara, and today I decided to show you a store that I've never bought anything from there, but their collection is per-fect! I love everything from there! It's an australian boutique, unfortunately is not that cheap, and I've never bought anything because I don't really like to buy something from the other side of the world! Well, that doesn't prevent me from dreaming and checking their collection a lot! So here you have my favourite pieces, did you knew this store? Hope you liked it!
----
Oláá! Na semana passada mostrei-vos as minhas peças favoritas da Zara, e hoje decidi mostrar-vos uma loja de que nunca comprei nada, mas a coleção é ma-ra-vi-lho-sa! Adoro todas as peças, tudo, tudinho! É uma loja australiana, e infelizmente não é assim tão barata como nós gostaríamos! Eu nunca comprei nunca de lá, porque não gosto muito de comprar coisas de uma loja que fica no outro lado do mundo! Mas isso não me impede de sonhar e de estar constantemente a ver a coleção deles, é sem dúvida uma das minhas lojas favoritas! Por isso, vejam as minhas peças favoritas e vejam o site porque sem dúvida que vão gostar, é perfeita para o verão! Conheciam a loja? Espero que tenham gostado! 
With love, Margarida!